2011. június 6., hétfő

Feltöltődve...

Mivel ez a blog nem rólam és a személyes érzéseimről, hanem Galériánk életéről szól, így hagyjuk hogy mennyire és milyen nagyon feldobott az elmúlt hét Provence-ban.
De mivel mégis rengeteg párhuzam vonható az életem, a galéria és Provence-i stílus között, így egy kis kitérőt mindenképpen megér. Néhány fotó erejéig biztosan...
Ma , hogy ismét az üzletben voltam, annak tükrében hogy az összes utamba kerülő francia lakberendezési boltba bementem, körülnéztem a sajátunkban egy kicsit. Örömmel vallottam be magamnak, hogy igencsak megállná helyét a franciáknál is, talán még jobban is mint itthon ( ne haragudjatok de ez az igazság ). Kint ezek a bútorok igen kelendőek, hogy milyen áron? ne is kérdezzétek. Tudom, tudom más a két ország helyzete, más a..., más a ..., minden olyan más!
Ez a blog azért született, hogy bemutassa nektek, (főként a vidék szerelmeseinek), azoknak a bútoroknak, kiegészítőknek, lámpáknak....stb. listáját, mellyel otthonod igazi otthon lehet . Kerülve a tucat és utánzat ill. a sorozatgyártott termékeket.
Egyenlőre egyre többen vagytok, egyre több a pozitív visszajelzés (amit nagyon köszönök!),egyre több a vásárló,  ígyhát még nem költözöm! :)

A konyha

Caseneuve, házunk a faluban

Barbara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése