2011. november 8., kedd

Mint kertészfeleség...

...azóta más szemmel nézem a kerteket, rámragadt...eltanultam, megszoktam, nagyobb az örömöm!
Latin nevek, fajták, társítások, mit mivel, hova, színkombinációk (ez tegyük hozzá mániámmá vált, túlzásba viszem, tudom nagyon is).
Nem vitás, elkötelezett növénybarát lettem (voltam is , de nem ennyire)!

Az elkötelezett növénybarát számára a kertészkedés olyan szenvedély, amelynek kielégítésére, minden mást felejtve, rengeteg időt (nem túlzás tényleg rengeteget) és figyelmet szentel, mások számára viszont a kertészkedés nem több, mint a házi munka külső téri formája, mindennapos tennivaló, melynek célja, hogy megakadályozzuk a teljes káoszt.

E két szélsőséges eset közé tartozik az emberek nagy többsége, na persze sok tényező befolyásolja pl.anyagi helyzet, idő, tér....stb. Lényeg, hogy kevés ember akad, aki nem talál szépséget és örömöt a kertben!

Az én örömöm, hogy állandóan változik, mindig más képet nyújt, más érzést kelt, itt nemcsak az évszakokra gondolok, hanem például egy virág növekedésére.

Amit én külső szemmel tapasztalok, hogy a kerttervezés világába végre létrejött a különböző szakterületek találkozása. Az építész a környezetrendezőkkel, a kertészek a szobrászokkal, kemencésekkel beszélgetnek és olyan kerttervek születnek, melyek nagyon izgalmasak számomra. Csak így tovább!!!

Az igazsághoz a negatív példák is hozzá tartoznak (sajnos), azt hiszem a hozzá nem értők inkább forduljanak szakemberhez, ha pedig eddig már eljutottak gondolatban, itt is fontos a jó szakember kiválasztása.
Nekem szerencsém van a párom az!  Az Etterkert ITT elérhető! Már csak a honlap miatt is érdemes belenézni.





Barbara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése